среда, 24 октября 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

Україна дзвенить піснями

Назва навчальної теми

Календарно-обрядові пісні

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська література, музичне мистецтво

Вік учнів, клас

11-12 років, 6 клас

Стислий опис проекту

Проектну роботу виконують учні 6 класу. Тема з програми «Календарно-обрядові пісні». Під час проекту учні зможуть виконувати такі види роботи: робота в групах, міні-дослідження, бесіди, тестові завдання та контрольна робота.

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

Навчальні цілі

Формувати вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно її оцінювати, доречно та творчо використовувати дані для розкриття теми; вміння відокремлювати головне від другорядного; вміння використовувати сучасні ІКТ-технології; розвиток активної життєвої позиції.

Опис оцінювання

Використовується формуюче оцінювання, яке проводиться на всіх етапах діяльності: до, під час і після завершення проекту з метою розвитку критичного мислення, спонукання учнів до критичного оцінювання результатів своєї роботи, взаємооцінювання та самооцінки. Опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати свої навички мислення вищих рівнів та самостійно виконувати проекти. Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів.

На початку навчального проекту
  • Опитування-анкетування, мозковий штурм,обговорення основних запитань, перегляд презентації вчителя та її обговорення, робота з таблицями ЗХД.
Під час роботи
В ході проекту
  • Демонстрація (захист проекту), опитування, робота з таблицями ЗХД.

Діяльність учнів.

На початку роботи над проектом учитель готує інформаційний буклет, де зазначає тему роботи, напрямки, створює мотивацію. На першому занятті демонструється учительська презентація. Учні класу обєднуються в групи. Кожна група отримує завдання, тематичні та змістові питання, за якими повинна працювати.

Перша група досліджує жанрове багатство пісень, обрядів, період тривання літнього циклу. Друга група-зимового циклу. Третя група-весняного. Впродовж роботи над проектом учитель проводить анкетування, обговорення основних питань, надає консультації, проводить онлайн-опитування, ЗХД, спостереження. Учні опитують один одного за допомогою контрольних списків, виконують самооцінювання. Результатом проекту буде учнівська презентація, що обєднує роботу всіх груп.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Петришенко Тетяна Євгенівна

Фах, навчальний предмет

Українська мова та література

Навчальний заклад

Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 ім. О. А. Тризни

Місто\село, район, область

Харківська область м. Балаклія

Контактні дані

petrishenko.te@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

03.10.12 – 25.10.12

Місце проведення тренінгу

Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені О.А. Тризни

Тренери

Овсієнко Надія Володимирівна
Continue

вторник, 23 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля 11

Вважаю, що найефективнішим для навчання моїх учнів буде:                          -застосування методув проектів;                                                                            -застосування рольових методик;
-орієнтація на розвиток навичок 21 століття;
-покращення системи оцінювання навчальних досягнень учнів;
-можливість навчитися користуватися сучасними Інтернет- сервісами.                                                                           

понедельник, 22 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля 10

Цей модуль допоміг з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Дійшла висновку, що поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів - все це є важливим при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів. А також необхідне вміння розумно поставити запитання. Це основа якісного навчання. Адже добре продумані запитання провокують змістові зв'язки з тим, що учні приносять до класу з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

Рефлексія до модуля 9

Цей модуль допоміг нам зробити висновки щодо того, як учні можуть спрямовувати себе самі у навчанні, а також про роль і місце диференційованого навчання. Отже, школярі мають бути активними у власному навчанні, а педагоги можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках (змісті, процесі, результаті, навчальному середовищі). Переконалися, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та  заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Рефлексія до модуля 8

Ми визначили стратегії, які дозволяють дітям адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів. Обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання. Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.

Рефлексія до модуля 7

Цей модуль допоміг нам обдумати, що означає оцінювання, зосереджене на потребах учнів, а саме: таке оцінювання акцентує увагу учнів, як на змісти навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями.

Рефлексія до модуля 6

Цей модуль допоміг нам поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні учнів, а саме: блоги, онлайн-документи спільного редагування дозволять школярам співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн. Впевнена, що це допоможе педагогам в реалізації проекту.